Навчально-методичні розробки

Клас 8
Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Раціональні вирази».

Мета: навчальна: повторення, узагальнення та системати­зацію знань та вмінь, набутих учнями в ході вивчення теми;  корекція знань учнів з урахуванням результатів самостійної роботи. Підготовка до тематичної контрольної роботи;
розвивальна: розвивати логічне, креативне мислення, пізнавальну активність; культуру математичного запису;
виховна: виховувати увагу, інтерес до математики.
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань учнів з теми «Раціональні вирази»

Клас 8
Тема. Ділення дробів
Мета: навчальна: закріпити знання учнів про послідовність дій для перетво­рення частки раціональних дробів у раціональний дріб (алгоритм, ви­вчений на попередньому уроці); відпрацювати вміння застосовувати алгоритм для перетворення частки раціональних дробів у раціональ­ний дріб;
розвивальна: удосконалити вміння виконувати скорочення раціональних дробів, а також перетворення суми, різниці, добутку раціональних дро­бів та степеня раціонального дробу в раціональний дріб із використан­ням вивчених раніше алгоритмів;
виховна: виховувати дисциплінованість, допитливість, інтерес до математики

Тип уроку: засвоєння вмінь та навичок.


Клас 6
Тема. Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками
Мета: навчальна: формування вмінь застосовувати алго­ритми додавання і віднімання дробів з різними знаменниками використовуючи властивості додавання і віднімання дробів;
 розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, розпочати роботу з формування вмінь використовувати названі алгоритми під час розв’язування вправ;
            виховна: виховувати дисциплінованість, охайність, допитливість, інтерес до математики.
Тип уроку: застосування знань і вмінь.
Переглянути: 6 Математика Додавання і віднімання дробів
Презентація: Презентація 6 Математика

Клас 6
Тема. Множення звичайних дробів.
Мета: навчальна: вдосконалити вміння учнів виконувати завдання, що передба­чають виконання множення дробів (на обчислення, спрощення виразів) із урахуванням найраціональнішого способу дій (з використанням вла­стивостей множення);
            розвивальна: розвивати увагу, логічне та математичне мислення, вміння узагальнювати, робити висновки, застосовувати отримані знання, вміння та навички під час розв’язування вправ;
            вихована: виховувати охайність, дисциплінованість, повагу до однолітків, інтерес до предмету.
Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.
Переглянути: 6 Математика Множення звичайних дробів
Презентація: Презентація Математика 6

Клас: 8
Тема. Квадратний тричлен та його корені. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники
Мета: навчальна: домогтися закріплення учнями означення квадратного три­члена та його коренів, а також формули розкладання квадратного тричлена на лінійні множники;
  розвивальна: вдосконалити вміння відтворювати вивчені означення і формули та використовувати їх для розв'язування завдань на знаходження коренів квадратного тричлена та розкладання квадратного тричлена на лінійні множники;
  виховна: виховувати дисциплінованість, охайність, інтерес до предмету.

Тип уроку: застосування знань та вмінь.
Переглянути: 8 Алгебра Квадратний тричлен

Виховні заходи

Назва: Гра «Математичний бокс»

Мета: Повторити теоретичний матеріал з математики, виконувати різні види завдань, обчислювати, порівнювати, давати відповіді на запитання по темі, застосовувати набуті вміння та навички щодо вирішення проблеми, розвивати уміння аналізувати, пояснювати, логічно мислити, переходити на математичну мову, висловлювати думку, застосовувати досвід під час виконання практичних завдань, пов’язувати приклади із життєвими ситуаціями, виховувати уважність, активність, організованість, колективність, зацікавленість.

Назва: Математична вікторина
Мета:навчальна:

·        розширення знань учнів як математичних, так і з історії математики; показати необхідність математики в інших науках;
·        формування в учнів вміння використовувати набуті ними знання у нестандартних ситуаціях;
·        поглиблення знань учнів з історії математики;
·        удосконалення вмінь та навичок учнів, як програмних (набутих у ході навчальної роботи з математики), так і позапрограмних (набутих шляхом самостійного читання математичної літератури, розв'зування цікавих чи більш складних задач тощо).
розвивальна:
·        розвиток пізнавального інтересу; розвивати вміння чітко висловлювати свої думки, комунікабельність;
·        активізація пізнавальної активності школярів;
·        розвиток індивідуальних особливостей дітей;
·        стимулювання механізмів самовиховання та самоосвіти.
виховна:
·        формувати дружні, товариські відносини, вміння працювати групою; виховувати потяг до неперервного вдосконалення своїх знань.
·        виховання в учнів таких якостей особистості як цілеспрямованість, обов'язковість, наполегливість, спостережливість, допитливість, уважність і самостійність;
·        становлення особистісної системи цінностей школярів.
Форма проведення заходу: вікторина.
Орієнтовний вік дітей: 12 – 14 років.
Тривалість проведення заходу: 45 хвилин.
Місце проведення: класна кімната.
Матеріально-технічне забезпечення: картки з питаннями.

1.     Вступне слово ведучого
2.     Математичний кросворд
3.     Перший етап
4.     Другий етап
5.     Третій етап
6.     Змагання капітанів команд
7.     Заключний етап
8.     Список використаних джерел
ГАСЛА:
Ø Набувай розуму в навчанні, а хоробрості - в змаганні.
Ø Без труднощів не існує науки.
Ø Якби було прагнення, тоді будь-яка праця вдаватиметься.
Ø Руки переможуть одного, знання – тисячу.

Немає коментарів:

Дописати коментар